APIE MUS
Istorija
Savo veiklą daugiabučių namų ir kitų statinių priežiūroje pradėjo 1992 m., kai buvo įsteigta Fabijoniškių seniūnijos valstybinė įmonė. 1995 metais Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1994-08-26 nutarimu Nr. 537 bei Vilniaus miesto valdybos 1995-07-20 sprendimu Nr.1345V buvo reorganizuota į uždarąją akcinę bendrovę „Fabeta“. Įmonė įregistruota LR juridinių asmenų registre ( registracijos pažymėjimas).
Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2006 m. sausio 16 d. įsakymu Nr. 30-25 UAB „Fabeta“ paskirta Vilniaus m. daugiabučių namų patalpų savininkų bendrosios nuosavybės administratore. 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 30-2610 administravimo vykdymas buvo pratęstas.
UAB „FABETA“ teikia daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkų bendrosios nuosavybės administravimo paslaugas, organizuoja ir vykdo šių namų bei kitų statinių nuolatinę techninę priežiūrą , šildymo ir karšto vandens sistemų priežiūrą, prižiūri inžinerinius tinklus ir atlieka jų profilaktinį remontą, vykdo sanitarinį teritorijų, patalpų valymą .
Šiai veiklai išduoti atestatai – leidimai:
Atestatas eksploatuoti šilumos irenginius
Atestatas eksploatuoti elektros irenginius
Šiuo metu administruojami bei prižiūrimi 130 daugiabučių namų ir kitų statinių, kurių bendras naudingas butų ir kitų patalpų plotas sudaro 440 tūkst. m2.
UAB „FABETA” yra įdiegusi integruotą kokybės vadybos sistemą, kuri apima kokybės, aplinkosaugos vadybą.
KOKYBĖS IR APLINKOS APSAUGOS POLITIKA
UAB ,,Fabeta” kokybės ir aplinkosaugos politika pagrįsta įmonės puoselėjamomis vertybėmis, kuriomis mūsų darbuotojai vadovaujasi kasdieniame savo darbe. Pagrindinis mūsų uždavinys – įgyvendinti Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytus reikalavimus, susijusius su daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų priežiūra. Kad užtikrintume sėkmingą savo veiklos vykdymą, nuolat siekiame:
- Rasti geriausius ir greičiausius sprendimus butų ir kitų patalpų savininkų poreikiams patenkinti.
- Palaikyti abipusį ryšį su klientais ir partneriais, kad užtikrintumėme aukščiausios kokybės ir patikimumo paslaugų teikimą.
- Su bendradarbiaujančiomis šalimis kurti vieningą požiūrį į atsakomybę, vykdant įsipareigojimus.
- Pasirinkti tinkamas medžiagas, mažinti atliekų susidarymą ir atsakingai jas tvarkyti.
- Užtikrinti, kad skirtingų darbuotojų atliekamas darbas vyktų, kaip vieningas procesas.
- Kuo didesnio klientų pasitenkinimo kvalifikuotai, kokybiškai ir sąžiningai atliekant savo darbą.
- Plėsti įmonės veiklos apimtį.
Įgyvendindami savo siekius, vadovaujamės šiomis nuostatomis:
- Naudoti integruotą kokybės ir aplinkosaugos vadybos sistemą, atitinkančią LST EN ISO 9001:2008 ir LST EN ISO 14001:2005 standartų reikalavimus bei nuolat skirti reikalingus išteklius šios sistemos tobulinimui, vertinti jos veiksmingumą.
- Užtikrinti įmonės vykdomai veiklai taikomų teisinių reikalavimų, socialinės atsakomybės, etiškumo principų laikymąsi.
- Taikyti kuo palankesnę butų savininkams paslaugų kainodaros politiką.
- Įtraukti visų lygių darbuotojus į užsibrėžtų tikslų įgyvendinimą.
- Sekti naujoves ir taikyti jas savo veikloje.
- Sudaryti sąlygas darbuotojams ugdyti naujus įgūdžius ir įgyti papildomų žinių, tokiu būdu keliant jų kvalifikaciją ir didinant kompetenciją.
- Bendradarbiauti tik su patikimais tiekėjais ir rangovais.
- Periodiškai peržiūrėti kokybės ir aplinkos apsaugos politiką, užtikrinti jos laikymąsi ir atlikti būtinus pakeitimus, kad ji nuolat būtų aktuali ir veiksminga.
Šią bendrovės kokybės ir aplinkos apsaugos politiką įsisavinę mūsų darbuotojai, ji žinoma visoms bendradarbiaujančioms šalims ir prieinama visuomenei.